אריה זיסמן: "היחיד שיכול להביא 61 הוא נתניהו"

אסתי פלד No Comments on אריה זיסמן: "היחיד שיכול להביא 61 הוא נתניהו"

עורך חדשות 'יתד נאמן' אריה זיסמן בניתוח פוליטי ב"מהדורה המרכזית" מעריך כי ייתכן והליכוד ייאלץ להפעיל את נשק יום הדין יומיים לפני הבחירות, "הבטחה של נתניהו כי זאת הקדנציה האחרונה שלו"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עורך חדשות 'יתד' נאמן וחבר בצוות ההסברה של יהדות התורה אריה זיסמן התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן טוען כי "היחיד שיכול להביא 61 הוא נתניהו". על השטח הפוליטי הרדום אומר זיסמן כי "יהדות התורה וש"ס מתחילים רק עכשיו את הקמפיין". זיסמן הוסיף כי "נתניהו מעריך שיגיע ל- 40, כי יש 4/5 מנדטים רדומים".

זיסמן מנתח את הבעייה הפוליטית של נתניהו ערב הבחירות, "החולשה של נתניהו, זה שיש תחושת מיאוס. החיסונים לא יספיקו לו. יש לו נשק יום הדין, שיוציא אותו יומיים לפני הבחירות. זה יכול להיות שהוא יבטיח, שאלו הבחירות האחרונות שלו. הוא מביא חיסונים והולך הביתה. ויש לו גם את אלי כהן".

על קמפיין יהדות התורה מסביר זיסמן, "נשק יום הדין של קמפיין יהדות התורה, לא יכול להתחשב כל הזמן באנשים אחרים. לכן הוצאנו את סרטון הכלבים, להגן על הבוחרים שלנו. כמו שבנו של שרון ממליץ על נתניהו, אפילו שהוא נפגע ממנו. כי יש לנו גאוות יחידה".

על התוכנית של גוש השמאל מרכז לאחר יום הבחירות אומר זיסמן, "השמאל מקדם את התוכנית עופר שלח, שרצה להחליף בפעם שעברה את יו"ר הכנסת, ולשים את מאיר כהן. כי מקימים כנסת עוד לפני ממשלה. התוכנית הייתה להקים רוב שימנע חקיקה פרסונלית של נתניהו. והפעם לכאורה יהיה להם רוב לכך, ויפוררו את הליכוד מבפנים".

על השחקנים הפוליטיים אומר זיסמן, "היחיד שרוצה בחירות חמישיות זה גנץ, שיוכל להיות ראש ממשלה. לפיד עם קמפיין שתיקה, כי מארק מלמן המליץ לו, שאם ישתוק ויהיה צנוע, כולם ירצו בו. בשונה מנתניהו שעושה תמיד רעש".

 



0 תגובות